שליטה ובקרה של מערכות חשמל חכם בבית חכם

 

כל הבית בשלט רחוק אחד

 
מערכת השליטה והבקרה מאפשרת הפעלה של מערכות הבידור, החשמל והאלקטרוניקה בבית בסנכרון ותיאום מושלמים. ניתן לדמות מערכת זו לשלט רחוק מתוחכם במיוחד המפעיל לא רק את הטלוויזיה אלא גם את המזגן, מערכת האזעקה, מערכות האודיו ווידאו ואם תרצו גם את התריסים.  ממשק גרפי ידידותי על גבי מסך נגיעה משוכלל מאפשר לכל אחד מבני הבית להפעיל כל מערכת בבית בפשטות וללא צורך בידע מיוחד. שיטת ההפעלה היא אינטואיטיבית ומתאימה לכולם. המסכים החכמים נותנים משוב מיידי ומאפשרים לראות האם הפעולה שביצענו אכן התרחשה.
 

הכי נוח והכי גמיש

ניתן להתקין את מסכי הנגיעה (ה"שלט הרחוק") בעמדה קבועה, על גבי הקיר, או להשתמש במסך נגיעה נייד ולשוטט אתו ברחבי הבית. ביחד אתכם נתאים לכל חדר מערכת שליטה ובקרה נייחת או ניידת בהתאם לאופי הפעילות שלכם. תִכנות המסכים מתבצע בהתאם לשגרת החיים בבית ולצרכים הספציפיים של דייריו. נוכל לדוגמה, לתכנת מסך השולט על כל מערכות הבית ובאמצעותו להפעיל מהגינה את מערכת האודיו ווידאו שבסלון, להפעיל את האזעקה מחדר השינה או לסגור את הפרגולות שבחצר מהמטבח. לנוחות השימוש נוכל לתכנת גם מסכים ייעודיים לחדר מסוים המפעילים, למשל, רק את מערכת האודיו ווידאו והמזגן שבחדר.
בעת תכנות מסכי הנגיעה ניקח בחשבון גם את גילם וצרכיהם השונים של בני הבית. לחדר של הילד נתספק במערכת שליטה המפעילה את מסך הטלוויזיה והאור, ואילו בסלון תהיה שליטה על מערכות אחרות כגון המזגן, התריסים או האזעקה.
נוחות בשימוש מושגת גם בזכות התאמה של ממדי מערכת ההפעלה לייעודה וכך תוכלו לבחור גודל מסך בהתאם לצורך, החל ממסך לכף היד בגודל של כ-3 אינץ' ועד למסך ענק בגודל כ-20 אינץ'.
 

 

רק מותגים מובחרים

מערכת השליטה והבקרה היא מוח מתוחכם שנועד להפעיל מערכות שונות זו מזו מתוך סנכרון והתאמה, לכן אנו בוחרים עבור לקוחותינו רק מערכות של החברות והמותגים המובילים הידועים באמינותם ובתחכומם: AMX, Creston, RTI, Logitech, Nevo, Pronto Philips ועוד.