מערכת מדיה מרכזית

כל הקבצים, כל הזמן, מכל מקום בבית

 

העולם הוא דיגיטלי. התקליטים והקלטות נעלמו זה מכבר ועם השיפורים הטכנולוגיים ומזעור רכיבי הזיכרון גם ה-DVD צפוי להיעלם. המדיה הביתית תאוחסן על גבי מחשבים וכוננים קשיחים. ברוב הבתים כבר משתמשים בטכנולוגיה זו אך מתקשים לארגן אותה לכדי מערכת אחת. התמונות, השירים והסרטים שמפוזרים במחשבים, בנגנים ואפילו במכשיר הטלפון לא תמיד זמינים ובדיוק כשרוצים לצפות בהם או לשמוע אותם לא מצליחים למצוא אותם.
מכשירי MEDIA STREAMERS (מזרים מדיה) מאפשרים לשלוט בקבצים אלה ולהציגם בכל עת על מסך הטלוויזיה, מערכת האודיו או כל אמצעי תצוגה ושמע אחר. 

איך זה פועל?

מזרימי מדיה (MEDIA STREAMERS) הם יחידות קומפקטיות, הקטנות מממיר הכבלים,  שמקשרות בין המחשבים, נגני ה- MP3, ואם תרצו גם את מכשירי הסלולאר, למערכות הבידור השונות בבית. בזכות השימוש בהן אין צורך לצרוב, להעביר לדיסק און קִי או למתוח כבלים. בעזרת חיבור אלחוטי מתקדם ניתן לבחור כל קובץ שתרצו מכל מחשב, לנגנו או להציגו בכל אחד מאמצעי הבידור בבית.

 לרכז את קובצי המדיה במקום אחד


יחד עם מזרימי המדיה נתקין בביתכם גם כונני רשת המשמשים כיחידות משוכללות לאחסון מידע. הם מקושרים לרשת המחשבים הביתית ומאפשרים לדיירים לנגן להנאתם את קבצי המדיה מכל מחשב בבית. הכוננים הם קומפקטיים, אך בעלי קיבולת אחסון מדהימה של אינספור גיגה בייט. באמצעות תוכנה מיוחדת נאסוף את כל קבצי המדיה הפזורים במערכות השונות בבית, נשמור ונגבה אותם בכוננים. אלה יהפכו למעין שרתים לכל המחשבים ואמצעי הבידור בבית בעת ובעונה אחת. כך כל אחד מבני הבית יוכל לגשת לכל הקבצים בכל עת מבלי לפגום בהנאה של מישהו אחר. כך תוכלו למשל, לצפות באלבום התמונות המשפחתי במסך הפלזמה שבסלון, להאזין לכל קבצי האודיו בחדר השינה או לצפות בסרט בכל אחד ממסכי הטלוויזיה בבית.

מערכת מדיה מרכזית מנהלת ומרכזת בפשטות ונוחות את כל קבצי המדיה, אפילו סרטים ברמת HD (רזולוציה גבוהה מאוד), ומאפשרת ליהנות מהם בכל עת ומכל מקום בבית. המערכת פותרת אחת ולתמיד את הצורך בהעברת קבצים מסורבלת ממחשב ל-DVD, מ-MP3 או מהמצלמה למחשב, ומפנה זמן לצפייה, האזנה והנאה.